Garantie

 
Toate produsele comercializate sunt insotite de factura.
 
Garantia legala se ofera in conformitate cu prevederile OUG nr.140/2021 si cu OG 21/1992(r2) completata privind vanzarea produselor si garantiile asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege.
 
Garantia acopera defectele de material sau de fabricatie iar produsele care vor prezenta acest tip de defectiuni vor fi inlocuite in cadrul termenului de garantie cu altele noi, conform legii. Termenul de garantie curge de la data inscrisa pe bonul si/sau factura de vanzare a produselor.
 
Garantia este valabila atunci cand piesele se monteaza intr-un service autorizat de catre Registrul Auto Roman(R.A.R). In termenul de garantie, se asigura garantia produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau inlocuire.
 
Se acorda garantie pentru produsele comercializate dupa cum urmeaza:
– 24 de luni de la data vanzarii pentru piesele de schimb / 6 luni pentru produsele reconditionate.
 
S.C. PACKZILLA S.R.L. este exonerata de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
1. Piesele nu au fost montate intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman pentru tipul de manopera executata.
2. Piesele s-au defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate.
3. Piesele au fost utilizate pentru alt scop decat cel indicat in specificatiile producatorului.
4. Piesele nu au fost identificate corect ca urmare a prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau nu au fost comparate la montaj cu piesele cu care se inlocuiau.

5. Piesele s-au uzat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarii reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autovehiculului; atelierul de reparatii care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de catre producator.
6. Autovehiculul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare (taximetrie, raliuri, competitii sportive, etc)
7. Autovehiculul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice).
8. Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari chimice sau mecanice.
9. Piesele prezinta o uzura normala (fireasca).

Cumparatorul care va reclama o situatie de defect in termenul de garantie va prezenta impreuna cu piesa/piesele in cauza, urmatoarele documente:

1. Factura de achizitie.
2. Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman pentru tipul de manopera executata (bon fiscal, factura fiscala si deviz de montaj).
3. Documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul.
4. Copie dupa autorizatia tehnica R.A.R. a atelierului de reparatii in care s-a efectuat montajul.
5. Copia certificatului de inmatriculare a autovehiculului in cauza.

NOTA. In cazul in care produsul reclamat la garantie s-a comercializat in set/kit atunci trebuie predat in aceeasi forma. (Ex. Set/kit ambreiaj format din 3 piese, placa+disc+rulment se va preda la garantie in aceeasi forma, chiar daca defectul reclamat provine numai de la rulment).

 

Cosul Meu
Recent Vizualizate
Categorii