Politica Retur
Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile – conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: “consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere”.
Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar consumatorilor (persoane fizice). In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator), ne rezervam dreptul cu privire la acceptarea returului produselor si constituirea contravalorii acestora ca avans pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur.
- Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului.
- Modalitatea de rambursare a facturii este strict prin plata in cont bancar.
- Termenul de retur de 14 zile incepe din momentul receptionarii coletului si se finalizeaza in momentul expirarii celor 14 zile. Returul trebuie sa ajunga la vanzator pana in cele 14 zile. Doar in cazul in care, in AWB-ul curierului, apare mentiunea “destinatar absent”, termenul se prelungeste cu 1 zi lucratoare.
- Returul se va face prin aceeasi modalitate ca la expediere, doar prin curier.
- Produsele returnate trebuie sa indeplineasca toate conditiile revanzarii si sa fie returnate in ambalajul original. In cazul in care produsul a venit ambalat in punga de curierat, va rugam sa nu lipiti etichete de transport peste cutia originala a produsului, deoarece veti achita contravaloarea cutiei. Produsele trebuie ambalate corespunzator pentru a fi protejate la transport.
- Clientul este responsabil pentru deteriorari in timpul transportului in procesul de retur. Se recomanda ca produsele trimise sa fie asigurate pentru a evita prejudiciul clientului.
- Nu solicitati contravaloarea produselor returnate in sistem ramburs.
Daca produsele returnate:
- au ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice;
- nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate;
- sunt lipsite de accesoriile si componentele originale;
- prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura;
- sunt desigilate (pungi rupte, suruburi desfacute, etc.),
Solicitarea de returnare nu va fi acceptata. Clientul va fi notifica in scris, in acest caz, produsul(ele) va(vor) fi pastrat(e) timp de 7 zile calendaristice, perioada in care clientul are posibilitatea de a trimite un curier pentru a le ridica. Dupa expirarea acestui termen, se va considera ca s-a renuntat la produse, iar acestea vor fi eliminate.
Nu se pot returna fara un motiv justificat produsele cu motor termic, bobine, motoare, senzori sau alte piese a caror utilizare si eventuala decalibrare nu pot fi verificate. De asemenea, nu se accepta returnarea produselor care permit desfacerea, desurubarea sau decapsularea, celor care nu au sigilii de fabrica, produselor ce ar putea avea componente electrice schimbate de catre client, precum si celor care necesita consumabile sau care, prin utilizare, nu mai pot fi revandute ca produse noi. De asemenea, produsele folosite, alimentate cu benzina si ulei, nu pot fi returnate daca motivul returului nu este legat de functionarea incorecta, neconformitatea cu specificatiile tehnice, caracteristici inexacte sau o imagine eronata a produsului pe pagina de prezentare.
Dupa ce vom receptiona returul in depozitul nostru, vom verifica starea produselor returnate. Ulterior, va vom comunica statusul returului: Acceptat – Urmand sa primiti contravaloarea produselor in contul mentionat / Respins – Urmand sa organizati ridicarea produselor in termenul mentionat.