Termeni și condiții generale
Efectuarea unei cereri de comanda pe site-ul www.autocorect.ro reprezinta acordul dumneavoastra cu termenii si conditiile de mai jos:
Informatiile furnizate catre www.autocorect.ro sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea cererilor de comanda sau a cererilor de oferta), conform legilor in vigoare www.autocorect.ro nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti, nu incurajeaza spam-ul si nu face publice datele furnizate de clientii sai fara acordul explicit al acestora.
- Domeniu de aplicare
1.1 Prezentele Condiții Comerciale Generale (CCG), denumite în continuare “CCG”, ale S.C. PACKZILLA S.R.L., în continuare “Vânzător”, sunt aplicabile tuturor părților contractuale încheiate între un utilizator sau dezvoltator (antreprenor) denumit în continuare “Client” și Vânzător, referitoare la mărfurile și/sau serviciile prezentate în magazinul online al Vânzătorului. Nu se acceptă includerea altor condiții proprii ale Clientului, cu excepția cazului în care nu s-a convenit altfel.
1.2 Termenii “Utilizator” și “Dezvoltator” înțeleși conform CCG reprezintă, respectiv, orice persoană fizică care încheie o afacere juridică în scopuri care nu pot fi calificate drept dominante în ceea ce privește atât activitatea sa economică, cât și activitatea sa profesională independentă. Dezvoltatorul, conform CCG, reprezintă fiecare persoană fizică sau juridică cu drepturi legale care, la încheierea unei afaceri cu valoare juridică, își desfășoară activitatea economică sau profesională.
- Încheierea unui contract
2.1 Descrierile produselor din magazinul online al Vânzătorului nu reprezintă oferte obligatorii, ci servesc doar ca mijloc de transmitere a unei oferte obligatorii din partea Clientului.
2.2 Clientul își poate transmite oferta prin formularul integrat pentru comenzi din magazinul online al Vânzătorului. Prin completarea acestui formular și trimiterea comenzii, Clientul încheie un contract juridic obligatoriu referitor la mărfurile și/sau serviciile deja selectate în coșul său de cumpărături.
2.3 Vânzătorul poate accepta oferta Clientului prin confirmare scrisă a comenzii sau furnizarea bunurilor comandate. În cazul în care Vânzătorul nu acceptă oferta în termenul stabilit, se consideră că a respins oferta, iar Clientul nu mai este obligat.
2.4 Termenul pentru primirea ofertei începe în ziua următoare trimiterii acesteia și se încheie în a cincea zi, calculate de la data trimiterii.
2.5 La transmiterea ofertei prin formularul online, textul contractului este păstrat de Vânzător și trimis Clientului împreună cu CCG prin e-mail, fax sau scrisoare. Textul este, de asemenea, arhivat pe site-ul Vânzătorului și poate fi accesat de către Client prin contul său cu parolă.
2.6 Înainte de trimiterea comenzii, Clientul poate corecta datele introduse. Contractul este încheiat în limba engleză.
2.7 Comunicarea privind comenzile și contactul cu Clientul se realizează prin e-mail, iar expedierea comenzilor este automată. Clientul trebuie să se asigure că adresa de e-mail furnizată este corectă și că mailurile trimise de Vânzător vor fi primite.
2.8 Clientul este de acord să primească facturile doar în format digital, trimise pe e-mail în format PDF.
- Drept de refuz
3.1 Utilizatorii au dreptul de refuz, iar informații detaliate sunt furnizate în explicațiile Vânzătorului referitoare la dreptul de refuz.
3.2 Clientul poate anula acest contract în termen de 30 de zile fără a furniza un motiv. Termenul de anulare expiră la 30 de zile de la primirea fizică a mărfurilor.
Pentru a exercita dreptul de anulare, Clientul trebuie să comunice hotărârea sa de anulare printr-o declarație clară și concisă (de exemplu, prin e-mail). Se poate folosi modelul de formular de anulare, dar acest lucru nu este obligatoriu.
- Prețuri și cheltuieli de livrare
4.1 Prețurile afișate sunt prețuri finale, care includ TVA-ul legitim. Cheltuielile suplimentare legate de livrare și expediție sunt specificate în descrierea produselor.
4.2 Pentru livrările în afara Uniunii Europene, pot apărea cheltuieli suplimentare care nu sunt responsabilitatea Vânzătorului și sunt suportate de Client. Aceste cheltuieli pot include taxe bancare pentru transferul de bani sau taxe vamale.
4.3 Plata poate fi efectuată prin metodele specificate în magazinul online al Vânzătorului.
4.4 În cazul plăților în avans, scadența intervine imediat după încheierea contractului.
- Condiții de livrare
5.1 Mărfurile sunt livrate prin expediție la adresa indicată de Client, cu excepția altor acorduri.
5.2 În cazul în care mărfurile nu pot fi livrate Clientului și sunt returnate Vânzătorului, Clientul suportă costurile livrării eșuate, cu excepția cazului în care Vânzătorul este responsabil sau Clientul nu poate fi făcut responsabil pentru imposibilitatea de livrare.
5.3 Riscul deteriorării sau pierderii bunurilor este transferat la Client în momentul preluării fizice a acestora sau a persoanei desemnate de Client să le primească. În cazul comercianților, riscul se transferă la momentul livrării de către un transportator calificat.
5.4 Vânzătorul își rezervă dreptul de retragere din contract în cazul unei livrări incorecte sau neadecvate, iar aceste condiții se aplică numai dacă Vânzătorul nu este responsabil pentru lipsa de livrare.
- Responsabilitatea pentru defecte
Responsabilitatea pentru defecte este reglementată conform legislației în vigoare.
- Drept aplicabil
7.1 Pentru utilizator, toate relațiile contractuale sunt guvernate de legea română, cu excepția cazurilor în care Convenția ONU și instanțele judecătorești ale statului de cetățenie a Clientului au jurisdicție exclusivă asupra litigiilor.
7.2 Pentru dezvoltator (antreprenor), relațiile comerciale sunt guvernate de legea germană, cu excepția cazurilor în care Convenția ONU și instanțele judecătorești ale statului de înregistrare a dezvoltatorului au jurisdicție exclusivă asupra litigiilor.
7.3 Clientul trebuie să notifice transportatorul în cazul în care mărfurile livrate prezintă semne evidente de deteriorare la transport și să anunțe Vânzătorul. Nerespectarea acestui aspect nu afectează drepturile legale sau contractuale ale Clientului referitoare la produsele defecte.
7.4 Termenul de garanție pentru clientul care nu este și utilizator este determinat independent de paragraful 438 (1).
7.5 Vânzătorul oferă o garanție de 24 de luni de la livrare, conform condițiilor specificate.
Atat pretul cat si specificatiile tehnice nu reprezinta nici un fel de obligatie contractuala si pot fi schimbate fara nici o notificare in prealabil. Fotografiile produselor sunt extrase din cataloagele producatorilor, au caracter informativ si pot exista diferente intre acestea si produsul in sine.
Produsele comercializate de www.autocorect.ro, sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de producatori. Garantia se aplica in conformitate cu OUG nr.140/2021 privind vanzarea produselor si garantia asociata acestora si O.G. nr.21/1992 privind protectia consumatorului. Termenul de garantie se acorda pentru durata medie de utilizare a pieselor de folosinta indelungata, conform specificatiilor tehnice ale producatorului dar nu mai mult de 24 luni de la data inscrisa pe documentul fiscal de vanzare. Produsele comercializate de www.autocorect.ro se livreaza numai in urma cererilor de comanda confirmate telefonic, in limita stocurilor disponibile.
Taxa de transport pentru returnarea pieselor vechi la schimb este suportata de catre client.
Va rugam insistent ca la primirea coletului sa receptionati cu atentie produsele primite! Eventualele sesizari legate de lipsa unor produse sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate reprezentantului de la firma de curierat chiar la primirea coletului! Este obligatoriu incheierea unui proces verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat, lipsa intocmirii acestuia va face ca sesizarile sa fie extrem de greu de solutionat! Daca produsul primit este deteriorat (lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, solicita curierului completarea unui proces verbal.
Ulterior completarii acestuia te rugam sa aduci situatia la cunostinta, in maxim 24 de ore de la livrare, prin completarea formularului de contact sau pe mail la contact@autocorect.ro. Necompletarea procesului verbal in prezenta reprezentantului firmei de curierat care a efectuat livrarea si orice sesizare ulterioara vor ingreuna solutionarea pozitiva.
La montarea piesei pe masina, in service autorizat R.A.R, piesa ce urmeaza a fi montata trebuie comparata inainte de montaj, cu piesa ce a fost demontata de pe masina. Nu se vor monta piese care nu corespund ca forma, dimensiuni/cote si specificatii cu piesa defecta ce urmeaza a fi inlocuita. Pot aparea situatii in care s-a schimbat varianta costructiva de pe masina sau masina are modificari care nu au fost specificate de producatori in cataloagele de origine. ATENTIE! In cazul compresoarelor de aer conditionat – la montarea acestora se recomanda inlocuirea uscatorului, a filtrului uscator, a supapei de expansiune precum si curatarea instalatiei de aer conditionat si uscarea acesteia cu azot!
Toate produsele comercializate pe www.autocorect.ro sunt insotite de bon fiscal si/sau factura fiscala si certificat de garantie.
Garantia legala se ofera in conformitate cu prevederile OUG nr.140/2021 si cu OG 21/1992(r2) completata privind vanzarea produselor si garantiile asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege.
Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul asupra oricarui defect constatat in perioada de garantie. Garantia este oferita produselor care prezinta defecte de fabricatie. In cazul in care o piesa nu poate fi reparata sau inlocuita, atunci se va restitui contravaloarea acesteia.
In situatia in care persoana care formuleaza reclamatia de garantie este un consumator in sensul prevazut de lege, iar reclamatia care invoca lipsa conformitatii este intemeiata, operatorul garantiei va repara sau inlocui produsul in termen de 15 zile calendaristice. In orice alte cazuri reclamatia va fi solutionata intr-un termen rezonabil de 30 de zile. In cazul inlocuirii produsului in perioada de garantie se vor aplica urmatoarele:
– in situatia in care persoana care formuleaza reclamatia este un consumator, produsul inlocuitor va beneficia de un nou termen de garantie conform legii.
– in orice alta situatie produsul inlocuitor va avea o perioada de garantie egala cu perioada de garantie ramasa pentru produsul initial.
Daca, in urma examinarii produsului se va constata ca este necesara efectuarea unei expertize tehnice conform art.13 alin.(2) din OG nr.21/1992-republicata, pentru stabilirea viciilor/neconformitatilor sesizate si cauza acestora, piesa va fi trimisa producatorului sau organului tehnic abilitat pentru constatarea acestor vicii. La finalizarea expertizei va vom comunica concluziile acesteia precum si modul de solutionare a sesizarii dvs. in termen de cel mult 15 zile de la primirea raportului de expertiza – astfel cum prevede art.13 alin.(2) din OG nr.21/1992 republicata.
Garantia acopera defectele de material sau de fabricatie iar produsele care vor prezenta acest tip de defectiuni vor fi inlocuite in cadrul termenului de garantie cu altele noi, conform legii. Termenul de garantie curge de la data inscrisa pe bonul si/sau factura de vanzare a produselor.